Brno, 11. května 2012 - V těchto dnech si akciová společnost LETIŠTĚ BRNO připomíná desetileté výročí svého působení v roli provozovatele mezinárodního veřejného letiště Brno-Tuřany. Při této příležitosti se rozhodla obměnit vizuální styl, jehož základem je nové logo a vzhled webových stránek.

 

Autorem loga a vizuálního stylu je grafické studio Kutululu. Provozovatel brněnského mezinárodního letiště bude v komunikaci s veřejností užívat nové merkantilní tiskoviny i elektronické dokumenty a nový vizuální styl bude postupně zaveden v prostorách samotného letiště, na vozidlech společnosti a dalších místech i předmětech, které jsou s činností letiště spjaty. V těchto dnech také vrcholí práce na nových internetových stránkách, jež přispějí k pohodlnější orientaci při hledání potřebných informací.

Jak uvedl Jakub Vrhel ze studia Kutululu, záměrem autorů bylo vytvořit logo, které bude jednoduché a zároveň specifické. Design nové značky je postaven především na výrazné typografii. Korpulentní nápis BRNO nese tvarovou charakteristiku exteriéru odbavovací haly (…Symbolicky tak byl navržen kámen jako monumentální forma, kámen opracovaný, oblý vlivem proudění. S identickou vnější strukturou a vazbou. Dále byl v kontrastu pro brněnskou architekturu typického období funkcionalismu navržen antibox jako forma revoltující, výrazově kontrastní, …Ateliér Parolli) a letadel, která působí mohutným dojmem a svou velikostí vyvolávají respekt. Do kontrastu k monolitičnosti, kompaktnosti a organičnosti je postaveno slovo AIRPORT jehož konstrukce čerpá inspiraci z velmi členitého interiéru budovy a zastupuje také vzdušnost a techničnost. Grafický symbol vnáší do loga samotný prvek letiště – vzlet i přistání letadla na ranveji.

Cestující veřejnost zaznamená další novinku při odbavení na letišti, kde se setká s letištním personálem v nových, moderních a sportovně laděných uniformách od známé brněnské módní návrhářky Zuzany Machorkové.

Zdroj: Letiště Brno, a.s.