Přehlednější a pro zákazníka podstatně srozumitelnější by měly být nové faktury, které začíná pro vyúčtování používat energetická společnost E.ON Česká republika. „Učinili jsme tak především na základě požadavků ze strany klientů,“ vysvětlil důvod ke změnám tiskový mluvčí společnosti E.ON Česká republika Vladimír Vácha.
Z důvodů respektování energetické legislativy sice stále zůstává na faktuře rozdělení položek na dodávku a distribuci elektřiny, stejně jako další povinné údaje, ale jednotlivé údaje jsou seřazeny tak, aby byly pro zákazníky srozumitelnější. „Díky novému uspořádání je faktura hned na první pohled přehlednější,“ je přesvědčen Vladimír Vácha.
První strana faktury zahrnuje například základní identifikační údaje zákazníka, identifikaci místa spotřeby, tabulku celkového vyúčtování plateb, kontaktní údaje a základní platební, daňové a fakturační údaje. Druhá strana faktury obsahuje přehled zálohových plateb. V příloze k faktuře pak zákazníci naleznou veškeré detaily vyúčtování spotřeby elektřiny v konkrétním místě spotřeby.
Více informací o nových fakturách můžete získat na zákaznické lince 840 111 333 nebo na e-mailové adrese info@eon.cz.
Z důvodů respektování energetické legislativy sice stále zůstává na faktuře rozdělení položek na dodávku a distribuci elektřiny, stejně jako další povinné údaje, ale jednotlivé údaje jsou seřazeny tak, aby byly pro zákazníky srozumitelnější. „Díky novému uspořádání je faktura hned na první pohled přehlednější,“ je přesvědčen Vladimír Vácha.
První strana faktury zahrnuje například základní identifikační údaje zákazníka, identifikaci místa spotřeby, tabulku celkového vyúčtování plateb, kontaktní údaje a základní platební, daňové a fakturační údaje. Druhá strana faktury obsahuje přehled zálohových plateb. V příloze k faktuře pak zákazníci naleznou veškeré detaily vyúčtování spotřeby elektřiny v konkrétním místě spotřeby.
Více informací o nových fakturách můžete získat na zákaznické lince 840 111 333 nebo na e-mailové adrese info@eon.cz.