Mezinárodní veletrhy módy a obuvi Styl a Kabo začaly v srpnu využívat sociální síť Facebook. Přidaly se tak do úzké skupiny firem, která v Česku tento marketingový nástroj využívá. Jak řekla ředitelka veletrhů Gabriela Vargová, cílem sociálních sítí je zvýšit povědomí o veletrzích a zefektivnit komunikaci se stávajícími i potenciálními klienty.
„Jsme moderním veletrhem, který se nebojí vyzkoušet něco nového. Sociální síť Facebook nám dává možnost oslovit nové cílové skupiny z řad potenciálních vystavovatelů, budoucích návštěvníků,“ řekla Vargová. Profil na sociální síti Facebook je v provozu asi tři týdny. Stránka má přes sto fanoušků. „Zatím evidujeme fanoušky především z řad módních návrhářů a lidí, kteří se o módu zajímají. Věříme ale, že postupem času se začnou k sociálním sítím přidávat i společnosti, které s módou obchodují,“ vysvětluje Vargová.
Stránka Styl a Kabo je pravidelně aktualizovaná, návštěvníci se zde dozvídají aktuální novinky o přípravách veletrhu, mohou si prohlédnout množství fotografií z loňských ročníků, komentovat je a mnoho dalšího. Jsou zde vkládány také odkazy na články, které o veletrzích vycházejí v médiích. „Po skončení veletrhů budou stránky využívány ke komunikaci s vystavovateli a návštěvníky. Chceme stránky udělat co nejvíce interaktivní,“ řekla Vargová.
Veletrhy Styl a Kabo jsou nejvýznamnějšími kontraktačními veletrhy na poli módního průmyslu v České republice. Letos se na veletrhu chystá řada změn jak v produkční části, tak i v oblasti prezentace značek. Mezinárodní veletrhy módy a obuvi Styl a Kabo začínají již v úterý 25. srpna.