Nejvýznamnější investici v sektoru IT a strategické služby v roce 2009 uskutečnila společnost Atento Česká republika. Ocenění jí patří za otevření moderního centra péče o zákazníky v Brně. Na druhém a třetím místě v této kategorii skončily Asseco Solutions a Tieto Czech. Vítěz této kategorie převzal svoji cenu 26. října v rámci vyhlašování výsledků soutěže Investor roku 2009. Soutěž letos již podesáté uspořádala agentura CzechInvest a Ministerstvo průmyslu a obchodu spolu se sdružením AFI.
Atento Česká republika zajišťuje kompletní komunikaci mezi firmami a jejich zákazníky. „Naše služby využívají zejména klienti segmentu telekomunikací, bankovnictví, pojišťovnictví nebo třeba zásilkových obchodů,“ vyjmenovává Slawomir Laskowski, Business Development Director společnosti Atento Česká republika. Díky nově získaným zakázkám se společnost Atento Česká republika rozhodla v roce 2009 vybudovat nové centrum podpory zákazníků v Brně. Aktuálně v něm pracuje dvě stě operátorů a dalších dvacet osob na obslužných pozicích. V příštím roce by měl počet zdejších zaměstnanců vzrůst na 250. Společně s pobočkami společnosti v Praze a v Liberci zaměstnává Atento téměř tisíc lidí.
Atento Česká republika zajišťuje kompletní komunikaci mezi firmami a jejich zákazníky. „Naše služby využívají zejména klienti segmentu telekomunikací, bankovnictví, pojišťovnictví nebo třeba zásilkových obchodů,“ vyjmenovává Slawomir Laskowski, Business Development Director společnosti Atento Česká republika. Díky nově získaným zakázkám se společnost Atento Česká republika rozhodla v roce 2009 vybudovat nové centrum podpory zákazníků v Brně. Aktuálně v něm pracuje dvě stě operátorů a dalších dvacet osob na obslužných pozicích. V příštím roce by měl počet zdejších zaměstnanců vzrůst na 250. Společně s pobočkami společnosti v Praze a v Liberci zaměstnává Atento téměř tisíc lidí.