V prodejnách Albert začal projekt S Bertíkem za dětským úsměvem. Všichni zákazníci v Jihomoravském kraji mají možnost ve spolupráci se značkou Albert rozhodnout o částce, která již tradičně podpoří vzdělání a rozvoj dětí z dětských domovů a dalších institucí v tomto kraji. V loňském roce si organizace v Jihomoravském kraji rozdělily bezmála jeden milion korun. Letos probíhá již jubilejní desátý ročník. „Věříme, že ve spolupráci s našimi zákazníky překonáme nejen loňskou částku, která přesáhla osm milionů, ale podaří se nám navýšit i částku pro partnerské instituce v Jihomoravském kraji. A zvláště v době ekonomické krize jim výrazně pomůžeme v tíživé situaci a opět podpoříme dobrou budoucnost samotných dětí i partnerských organizací,“ říká Petr Chadraba, manažer komunikace a firemní odpovědnosti značky Albert.
Peníze z Bertíků pomohly v minulých letech v Jihomoravském kraji realizovat například volnočasové aktivity a podpořily vzdělání dětí z dětských domovů nákupem studijního vybavení. Projekt S Bertíkem za dětským úsměvem za uplynulých devět let cíleně podpořil stovky institucí, ústavů sociální péče, domovů na půl cesty a vzdělání a rozvoj dětí v dětských domovech částkou přesahující 53 milionů korun.
Peníze z Bertíků pomohly v minulých letech v Jihomoravském kraji realizovat například volnočasové aktivity a podpořily vzdělání dětí z dětských domovů nákupem studijního vybavení. Projekt S Bertíkem za dětským úsměvem za uplynulých devět let cíleně podpořil stovky institucí, ústavů sociální péče, domovů na půl cesty a vzdělání a rozvoj dětí v dětských domovech částkou přesahující 53 milionů korun.