Brno, 12. září 2011 - Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá – vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí 6. ročník prezentačního veletrhu Svět reklamy, který se uskuteční 20. září 2011 v Interhotelu Voroněž v Brně.
Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Svět reklamy je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné – na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům s reálnou poptávkou. Tento model nízkonákladového veletrhu se ukázal jako úspěšný /např. ve Švýcarsku se těmto akcím říká „Tischmesse“/ a podobnost s nízkonákladovými aeroliniemi není náhodná. Tento koncept také umožňuje účast menším firmám, které nevystavují na nákladných akcích, ale jejich nabídka je přitom velmi zajímavá.
První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh 13 let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme už čtvrtým rokem Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.
Typičtí návštěvníci webu jsou především marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.
Na veletrhu se seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií.
Letošní novinkou veletrhu je doprovodný program v podobě odborných přednášek. Ve spolupráci s agenturou Media Age organizátoři připravili blok věnující se budování značky. Další spolupracující institucí je Unie grafického designu, která připravila přednášky k otázkám autorského právu, typografickým chybám, logu a CID atd.
Doprovodný program je součástí obou veletrhů Svět reklamy tedy v Brně i v Praze – podrobný harmonogram najdete na www. omnis.cz nebo níže.
Doprovodný program veletrhu Svět reklamy
Brno 20.9. 2011
ve spolupráci s Media Age
10,00 – 10,40 Budování značky
Jan Cézar, strategic planner Media Age,
autor knihy I zázrak potřebuje reklamu
10,50 - 11,30 Případové studie budování značky
Mgr. David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ve spolupráci s Unií grafického designu
12,30 – 13,10 Základy autorského práva se zaměřením na praxi
Mgr. Robert Novotný, Tschöpl & Partner, advokáti,
13,20 – 14,00 Nejčastější typografické chyby
Ing. Zdeněk Sládek. Dost dobrý design, s.r.o. Kladno
14,10 – 15,00 Logo a CID- základní stavební prvky budování firemní komunikace
Robert Štencl, Bastart.cz, s.r.o.