Brno, 4. října 2011 – Přední farmaceutická společnost Medicom International, s.r.o. slaví 20 let od svého založení a zároveň oznamuje hlubší integraci v rámci skupiny Angelini. Oslavy dvacátého výročí firmy proběhly v průběhu měsíce září a byly úzce zaměřeny na vlastní zaměstnance a obchodní partnery.

„Od založení společnosti v roce 1991 trvale usilujeme o zlepšování našich schopností a znalostí tak, abychom poskytovali klientům i partnerům služby na nejvyšší úrovni. Cesta, kterou jsme zvolili, je založena na kvalitě, flexibilitě, vstřícnosti a solidnosti při respektování etických principů a norem,“ uvedl generální ředitel společnosti Medicom International, s.r.o., PharmDr. Jozef Urban.

Mezi důležité milníky v dvacetileté historii fy Medicom International, s.r.o. patří rok 1994, kdy získala vlastní certifikovanou farmaceutickou výrobu, která se změnou sídla následně rozrostla i o moderní skladovací prostory, a také rok 2007, kdy do firmy vstoupil strategický partner v podobě italské nadnárodní skupiny Angelini. Obrat společnosti Medicom International, s.r.o. v posledních deseti letech neustále roste (od roku 1999 vzrostl na pětinásobek původní hodnoty) a aktuálně se pohybuje okolo 1,22 mld. korun. V současnosti probíhá těsnější integrace firmy v rámci skupiny Angelini.

„Aktuálně jsme ve stavu postupné změny vnitrofiremních procesů dle standardů Angelini a to ve všech oblastech fungování firmy. Zároveň byla definována nová strategie rozvoje firmy s ohledem na globální ambice celé skupiny,“ prohlásil MUDr. David Vaněček, obchodní a marketingový ředitel Medicom International, s.r.o. „Nicméně, z mnoha pohledů se jedná o dlouhodobou záležitost,“ doplnil Vaněček.

Součastný Medicom International, s.r.o. patří mezi 20 nejvýznamnějších farmaceutických firem působících na českém trhu. Mezi jeho nejvýraznější konkurenční výhodu patří kromě širokého produktového portfolia pokrývajícího oblasti interní medicíny, revmatologie, gynekologie, onkologie a psychiatrie, také možnost autonomní volby nejlepšího dostupného řešení pro český trh. Tzn., firma není vázána pouze na portfolio mateřského koncernu, ale vybírá si mezi nejvhodnějšími produkty světových farmaceutických značek, které se již na důležitých světových trzích osvědčily. Největší důraz je zde kladen na kvalitu přípravků.

(red)