Tradičních středoevropských veletrhů cestovního ruchu se zúčastnilo 1085 vystavujících firem z 19 států na ploše 10 180 m2 . Největší nápor na pokladnách překvapivě zaznamenali už první den veletrhu, kdy branami výstaviště prošlo téměř 11 tisíc profesionálů. V prvních dvou dnech si veletrhy prohlédlo více než 18 tisíc registrovaných odborníků. Celková návštěvnost podle odhadu překoná loňských 32 tisíc osob. Zahraniční návštěvníci přijeli ze 14 zemí, především ze sousedního Slovenska a Polska, ale jednotliví zájemci dorazili také Austrálie, Malty nebo Egypta.
Veletrh Regiontour opětovně představil turistickou nabídku všech krajů České republiky, tuzemských regionů, měst, incomingových agentur a ve zvýšeném počtu i regionů z okolních zemí. Díky přestěhování do nového pavilonu P se celý Regiontour včetně doprovodného programu vešel pod jednu střechu. Návštěvníci přivítali nové produktové členění, které jim usnadnilo orientaci v nabídce turistických produktů.
Inspiraci k zahraničním cestám a pobytům přinesl jubilejní 20. ročník veletrhu Go. V nabídce jeho vystavovatelů – tuzemských cestovních kanceláří a agentur, zahraničních turistických centrál i poskytovatelů služeb cestovního ruchu, se objevilo rekordních 120 zahraničních destinací. Význam veletrhů podpořila přítomnost nejvyšších představitelů krajů i odvětví cestovního ruchu jak ze státní správy, tak z podnikatelské sféry. Jedním z témat veletrhu Regiontour byla propagace České republiky jako kongresové a incentivní destinace. Odborné veřejnosti se poprvé představilo nové sdružení Czech Convention Bureau, jehož cílem je tuto propagaci sjednotit a následně navýšit počet kongresových akcí v jednotlivých regionech. Nejvýznamnější akcí bohatého doprovodného programu pro veřejnost byl 13. festival filmů, fotografií a publikací s cestovatelskou tematikou Go Kamera 2010.