Brno 13. února 2012 - V pátek 10. února otevřela společnost Tchibo Praha svůj první obchod mimo nákupní centra přímo na rušné České ulici ve středu Brna. Jde o významný mezník ve strategii společnosti - ta vlastní síť více než tří desítek obchodů, které pod obchodním konceptem „3v1“ spojují kávové občerstvení, prodej zrnkové či mleté pražené kávy a týdně nových tematických kolekcí spotřebního zboží Tchibo. Až doposud však se jednalo výhradně o lokality ve frekventovaných nákupních centrech čtrnácti velkých i menších měst v ČR a SR.
Brno odstartovalo novou etapu v rozvoji sítě vlastních obchodů firmy směrem k prestižním lokacím v centru měst. Rozloha nového obchodu Tchibo v Brně na České je 124 m2 a kromě prodejní části nabízí 16 míst k sezení u kávového baru. V posledních letech Tchibo Praha neustále expanduje a upevňuje svoji pozici jak na kávovém trhu, tak i roli významné maloobchodní firmy.
„Základem úspěchu našich obchodů je především to, že přinášíme stále nové důvody, proč se u nás zastavit – na šálek lahodné kávy, pro jednodruhovou kávu z raritních pěstebních oblastí na doma nebo se potěšit týdně novými kolekcemi výrobků Tchibo,“ řekl při slavnostním otevření nového obchodu Tchibo v Brně Jan Suchánek, ředitel obchodů společnosti Tchibo Praha. “Stěžejní je také citlivý výběr míst pro nové obchody Tchibo. Až doposud to byly lokality, kam jezdí pravidelně velké množství zákazníků za každodenními nákupy potravin i nepotravinářského zboží, tedy nákupní centra. Brno je první město, kde otevíráme obchod na pěší zóně v samém srdci města, protože podle našich průzkumů víme, že náš koncept je již dostatečně známý, a že tedy můžeme oslovit i skupinu zákazníků v jiných než čistě nákupních situacích, například při procházce městem nebo cestou do práce či z práce,“ dodal Suchánek.
Na tom, že obchody a byty jsou spolu s kancelářskými prostory důležitými prvky, jak udržet středy měst živé i po pracovní době, se shodují urbanisté i sociologové a dnes již i zastupitelé některých měst. „Brno nám v tomto ohledu nabídlo výborné podmínky, nemohli jsme si vybrat lépe než právě ulici Českou. Věříme, že obyvatelé a návštěvníci této moravské metropole přivítají možnost zpříjemnit si pobyt v centru města právě návštěvou našeho nového obchodu,“ uvedl Suchánek.
Koncept 3v1
Obchody Tchibo, které má firma ve výhradním vlastnictví, mají jednotný design vycházející z mezinárodně osvědčeného modelu „3v1“. Na ploše v průměru okolo 100 m2 tak naleznete kavárnu pro posezení v kávou provoněné, příjemné atmosféře, pultový prodej kávy na doma i stále se měnící nabídku spotřebního zboží na týdně nová témata. Specifický koncept „3v1“ prodejen Tchibo byl na konci ledna odměněn jednou z letošních cen Top Retailer. Cenu udělili odborníci expertního panelu Retail Vision v rámci průzkumu realizovaném společností INCOMA GfK.
V obchodech Tchibo si můžete pořídit také kávovary Tchibo Cafissimo pro výrobu kávy z kapslí, v nabídce jsou v klasických designech i v limitovaných barevných edicích. Dalším vítaným zpestřením je obohacení sortimentu spotřebního zboží o stálou kolekci výrobků pro požitek z kávy, navržených ikonou světového průmyslového designu, Sirem Terencem Conranem.
Obchod v novém stylu
Obchod Tchibo na brněnské České ulici je navržený v novém stylu. Prostor kavárny láká k posezení s přáteli nad šálkem kávové speciality s čerstvě upečeným zákuskem. Z nové barevnosti nábytku a celého obchodu dýchá útulná atmosféra, která spolu s podmanivou vůní kávy povyšuje návštěvu obchodu na příjemný nákupní prožitek. S kavárnou sousedí pult pro prodej kávy na doma - včetně jednodruhové prémiové kávy Tchibo Exclusive Origins z nejzajímavějších pěstebních oblastí celého světa (např. Guatemaly, Brazílie, Kěni, Kolumbie, východní Afriky).
Prostor uzavírá tolik oblíbená nabídka spotřebního zboží Tchibo, která se stále mění a přináší každý týden novou inspiraci na jiné téma ze všech oblastí každodenního života. Při příležitosti otevření je pro zákazníky připravena celá řada akcí a výhod, od čokoádového zákusku zdarma ke každému espresu, přes výrazné zvýhodnění nabídky pražené kávy, spotřebního zboží a kávovarů až po ochutnávky a let balonem.
(red), foto: Kryštof Turek