Brno, 13. listopadu 2012 - Od 1. listopadu mohou návštěvníci brněnského obchodního centra Vaňkovka navštívit nejnovější O2 Experience Centre. Zákazníci si mohou vyzkoušet nejmodernější technologie a zařízení, které dnešní digitální svět nabízí.
Brněnská prodejna se navíc pyšní jako vůbec první prodejna v ČR zcela novým designem interiéru. Tento design bude Telefónica dále aplikovat nejen u nových prodejen, ale postupně i u prodejen současných.
"Návštěvníci se tak stejně jako na pražském Chodově, kde letos na jaře Telefonica otevřela své první O2 Experience Centre, seznámí s nejnovějšími telefony či tablety a vyzkouší si je naživo ve spojení s řadou užitečných aplikací," uvedl Jan Karas, ředitel pro retailové prodejní kanály společnosti Telefónica.
Návštěvníkům bude k dispozici také zóna O2 Chytrá domácnost, kde uvidí na živo, jak si propojit domácí počítač či notebook s telefonem, televizí a ovládat televizi například mobilním telefonem. "Pečlivě vybraný tým prodejců spolu s O2 Guru jsou připraveni co nejlépe poradit s novými technologiemi a službami O2. Novinkou na této prodejně je tým specialistů, kteří poradí se službami a nastavením také živnostníkům a podnikatelům," dodává Jan Karas.
Hlavním motivem nového designu prodejny je voda a led. Koncept vychází z přirozeného tvarování těchto prvků v přírodě. Důraz je kladen na precizní linie, ostré úhly, účelovou a funkční ergonomii. Novinkou je barevná kombinace - a to lesklá bílá a modročerná barva. Celý prostor působí výrazně jednodušším, vzdušným a harmonickým dojmem. Prodejna má také nový systém značení. Autorem designu je společnost Stavoconsult Praha, architekt Lukáš Vondráček.
(red), foto: telefonica.cz