Brno, 18. ledna 2013 – Jen pár dnů zbývá do dalšího setkání lidí, kteří mají rádi marketing. Patnáct témat, patnáct řečníků a patnáct případových studií. Na to se mohou těšit odborníci i laická veřejnost, pokud se zúčastní Veletrhu řešení – Jak zefektivnit marketing. Akce se uskuteční 23. ledna od 10:00 v prostorách Vysoké školy Karla Engliše v Brně.
„Vybrali jsme zajímavá témata, která se týkají široké škály marketérů, obchodníků, ale také majitelů společností. Navíc se mohou všichni na jednotlivá řešení zeptat a probrat detaily, což může být přínosné pro obě strany," říká organizátor veletrhu Milan Nerud.
A o co bude dle organizátorů největší zájem? „Myslím si, že témata sama o sobě jsou dosti zajímavá a hlavně blízká všem lidem, kteří přichází do styku s marketingem. Nicméně já osobně se nejvíc těším na téma všeobjímající – Sociální sítě, kde vystoupí Adam Zbiejczuk. Určitě bude zajímavá informace o zpětné vazbě a jak s ní nakládat od Michala Bláhy nebo jak nastavit správně emailovou kampaň od Pavla Kalčeva,“ zve na veletrh Nerud.
„Unikátnost projektu je zejména ve formátu a rozsahu. Každý bude mít možnost nastínit své téma a nabídnout ho ostatním. Navíc v druhé části dne budou moci účastníci konkrétní otázky konzultovat s řečníky napřímo – formou veletrhu,“ nastiňuje vlastní průběh Nerud. "Chceme pomoci ostatním k tomu, aby se na věci dívali i z jiných úhlů pohledu,“ uzavírá.
Účastnický poplatek na veletrh činí 390 Kč.