Brno, 5. března 2013 - Holding Student Agency je podle studentů vysokých škol jedním z nejatraktivnějších zaměstnavatelů. V anketě, kterou pořádala Česká studentská unie (ČeSU), získal první místo v kategorii Doprava a stavebnictví. V průzkumu odpovídalo více než deset tisíc studentů na otázky spojené s představami o budoucím zaměstnavateli.
Studenti zároveň volili firmy v jednotlivých odvětvích, ve kterých by chtěli v budoucnu pracovat. Student Agency se stala nejpreferovanější firmou v sektoru dopravy.
Společnost v současnosti zaměstnává přibližně 150 studentů (téměř 10 % všech zaměstnanců) – a to jak na různých pozicích od palubního personálu až po pozice středního managementu.
Podle mluvčího unie Jiřího Kohouta se i v letošním průzkumu potvrdilo, že o prosperující a prestižní firmy je velký zájem. „Tyto firmy mají ve svém oboru již dnes obrovskou konkurenční výhodu. Chtějí u nich pracovat ti nejlepší studenti a to firmám do budoucna bezpochyby pomůže. S rychlejším růstem, inovacemi či produktivitou firmy,“ řekl.
Student Agency se zařadila po bok vítězných firem, jakými byly například Škoda Auto, ČEZ, Google, Deloitte nebo Plzeňský Prazdroj. Absolutním vítězem ankety se stal energetický gigant ČEZ, který zároveň obhájil prvenství z minulého roku.
Zdroj a ilustrační foto: Student Agency