Brno, 2. května 2013 – Mít marketing pod kontrolou? Měřit návratnost investic? Ověřit, zda míříme správným směrem? Tyto a další motivy pojí volání majitelů firem po měřitelnosti marketingových aktivit. A právě této oblasti bude věnována konference Veletrh řešení s podtitulem Jak zefektivnit marketing, která se uskuteční 22. května na Vysoké škole Karla Engliše v Brně.
„Základním předpokladem úspěšného měření je chuť se dozvědět informace popisující realitu bez růžových i černých brýlí. Podnikatelé, kteří v sobě tuto potřebu mají a zároveň hledají nové nástroje, jsou srdečně zváni," říká Milan Nerud z pořádající Agentury Správná volba.
Setkání bude výjimečné také tím, že se nejedná o konferenci v tradičním školním provedení. Prezentující budou mít na představení svého přístupu k měření marketingových aktivit maximálně pět minut. „Následně je na účastnících, jak se rozhodnou, zda je nabízené řešení zaujme a budou chtít vědět více," dodává Nerud. V navazující volné tříhodinové networkingové části budou mít prezentující možnost představit všem účastníkům své možnosti a nástroje. Právě tímto formátem se Veletrh řešení odlišuje od ostatních podobných akcí.
Pořádající Agentura Správná volba opět vybrala špičky oborů a obsáhla celé spektrum služeb mapující marketing velmi podrobně. Zastoupen bude jak on-line svět, tak i tradiční oblasti osobního přímého prodeje.
Připraven je také doprovodný program. Akce se uskuteční 22. května od 10.00 do 15.00. Počet míst je omezen na 120 účastníků. Přehled prezentujících firem a jejich řešení naleznete na ZDE.
Zdroj: Správná volba