Brno, 10. července 2013 - V osmém ročníku soutěže Marketér roku, který vyhlašuje Česká marketingová společnost, uspěl v sekci členských výrobních družstev Pavel Pastorek, ředitel Templářských sklepů Čejkovice, vinařské družstvo. Za úspěšné budování konkurenční schopnosti firmy důsledným uplatněním marketingu si za rok 2012 odnesl cenu v podobě křišťálového Malého delfína.
Soutěž o titul Marketér roku 2012 vyhlásila Česká marketingová společnost při příležitosti Dne marketingu, který uspořádal regionální klub ČMS ve Zlíně dne 31. října 2012. Finále soutěže a vyhlášení výsledků pak proběhlo 23. května v Divadelním sále pražského Klubu Lávka. Záštitu nad soutěží, jejímž cílem je každoroční volba osobností úspěšně se podílejících na kvalitním rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně, převzala opět osobnost světového marketingu prof. Philip Kotler.
Prezidentka ČMS, doc. Jitka Vysekalová mimo jiné zdůraznila, že „je důležité přispět k rozvoji marketingu v Česku. Neméně důležité je popularizovat výrazné osobnosti oboru, vyzdvihnout jejich odborný přínos, seznámit veřejnost s marketingovými pracovníky, kteří v různých teoretických i praktických oblastech přispívají k úspěšnému vývoji společnosti“.
Pro vítěze soutěže byly letos připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla s hlavním Velkým modrým delfínem v novém designu z ateliéru uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.
Hodnotitelská komise udělila jednu z hlavních cen - sošku Malého delfína - Pavlu Pastorkovi, řediteli Templářských sklepů Čejkovice za úspěšné budování konkurenční schopnosti firmy důsledným uplatněním marketingu. Pastorek k tomu dodává: „Ocenění není přiznání zásluhy pouze jednotlivci, ale je odměnou celému kolektivu mých spolupracovníků, v jejichž čele mám tu čest stát, a kteří se svými nápady a prací soustavně podílí na provádění zásad marketingu v praxi.“
Nejvyšší ocenění, Velkého delfína, si odnesl Ing. Radim Jančura ze společnosti Student Agency.
(red)