Brno, 22. srpna 2013 – Uspějte chytrostí, ne rozpočtem. To je heslo v pořadí již třetího setkání podnikatelů a odborníků na marketing pod hlavičkou Veletrh řešení, které se uskuteční 17. září v Brně. Jeho hlavním tématem tentokrát budou chytrá řešení, která zároveň výrazně nezvyšují rozpočet.
„Jsem přesvědčen, že se dá marketing dělat chytře a s vysokou efektivitou," řekl Milan Nerud, majitel pořádající agentury Správná volba. „Hledal jsem marketingové odborníky, kteří si v praxi úspěšně ověřili svá řešení, a přesvědčil jsem je, že je správné tato chytrá řešení šířit dále," dodal. V souladu s názvem akce budou prezentovány nápady, které nezvýší výrazně rozpočet na marketing a zároveň pomohou ušetřit v jiných oblastech.
Veletrh řešení je postaven na odlišném modelu, než na jakém funguje většina konferencí. Důraz je kladen na osobní setkání a diskusi. Během veletrhu má každý prezentující pět minut na to, aby účastníkům vysvětlil přínos svého řešení a motivoval je tím k individuální diskusi, která následuje v druhé, networkingové části programu. Cílem je, aby účastníci získali maximum informací v minimálním čase.
Veletrh řešení také obsahuje odborné workshopy a speciální část, kde budou prezentovány výsledky zprávy, která monitoruje změny postojů zákazníků vůči cenám a hodnotám.
Více informací naleznete na www.veletrhreseni.cz
(red), foto: archiv pořadatelů