Brno, 17. září 2013 – Každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu zodpovídá, vymýšlí její strategii, zadává výrobu, připravuje kampaně. A právě na tyto manažery cílí veletrh Svět reklamy, který se bude konat 24. září v Brně. Již osmý ročník akce se nově uskuteční v prostorách Wannieck Gallery.

„Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií," komentují záměr veletrhu organizátoři ze společnosti Omnis.

Osvědčený koncept nízkonákladového networkingového veletrhu pořadatelé letos rozšířili o dvě novinky. Souběžně se Světem reklamy se nově uskuteční veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Návštěva veletrhu je tak zajímavá vedle marketérů také pro a personalisty větších firem, management a majitele středních a aktivních menších firem. Součástí Personal & Benefit bude také doprovodný program, v jehož rámci se uskuteční konference o monitoringu Důvěřuj & Prověřuj, Personal café zahrnující program s pestrou nabídkou témat i koučovací zóna

Největší změnou připravovaných veletrhů je rozšíření konferenční části. Letos jsou připraveny čtyři tematické bloky. V prvním okruhu odborníci pojednají o marketingu na internetu a sociálních sítích, v druhém o trendech jako je design služeb, nízkonákladový a guerilla marketing nebo firma v cloudu, v třetím se pak bude řešit signmaking a netradiční reklama na tradičních místech. Čtvrtý blok určený grafikům bude pokryt prezentacemi na témata jako tvorba loga, web, tisk nebo reklamní materiály.

„Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit. Navíc získáte spousty podnětů, inspirace a nových vědomostí na přenáškách a seminářích," uzavírají pozvánku na veletrhy pořadatelé.

Konkrétní témata, časový harmonogram i rezervační podmínky lze najít na stránkách www.omnis.cz.

foto: archiv Omnis