Brno, 7. ledna 2014 – Co je základem férového a přínosného vztahu se zákazníkem? Kdo je to věrný zákazník a jak jej získat? Na tyto otázky se zaměří další setkání ze série Veletrh řešení, tentokrát s podtitulem „Přes věrného zákazníka k zisku". Marketingoví odborníci se s podnikateli potkají 23. ledna v brněnském hotelu Santon.
„Veletrh řešení je určen pro podnikatele a marketingové pracovníky z firem, kteří hledají užitečné a praktické nástroje, jak zvýšit loajalitu zákazníků, jak získat doporučení, jak komunikovat s věrnými zákazníky," přiblížil akci Milan Nerud z pořádající agentury Správná volba.
Účastníci setkání budou mít nejdřív možnost poslechnout si pětiminutové prezentace, kde řečníci vysvětlí přínos svého řešení a pokusí se posluchače motivovat k individuální diskusi. V popoledních workshopech pak každý prezentující představí své téma prakticky.
Na lednovém setkání vystoupí například Pavel Cenek ze společnosti OptimSys s tématem Od telefonování k telefonické péči o zákazníky, Petr Pouchlý, zástupce Court of Moravia, který představí principy efektivní reklamní kampaně či webového obchodu nebo Magdaléna Divišová z Acomware, která se zaměří na zvyšování obratu prostřednictvím internetu.
Akce „Veletrh řešení IV. – přes věrného zákazníka k zisku" se uskuteční 23. ledna od 10.00 do 15.00 v hotelu Santon v Brně Bystrci. Účastnický poplatek činí 390 Kč. Zájemci najdou více informací, včetně programu brněnského setkání, na oficiální stránkách Veletrhu řešení.
-ld-