Brno, 3. září 2015 (P.R.) - Prezentační veletrhy firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie Marketing Mix – nástupce veletrhu Svět reklamy, se uskuteční tradičně ve dvou etapách v Praze a v Brně.

V úterý 15. září 2015 proběhne již osmý ročník v nových prostorách Hotelu DUO v Praze a v úterý 22. září 2015 se bude konat desátý ročník v prostorách brněnského výstaviště BVV – Pavilon E.

Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem, kteří právě na podzim připravují reklamní kampaně a plány pro vánoční sezónu a rok 2016. Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, která se specializuje na pořádání převážně odborných veletrhů.

Jedná se o jednodenní, nízkonákladové a networkingové akce s cílem zprostředkovat kontakty mezi firmami v reklamní branži a s firmami - uživateli reklamy. Na neformálním setkání obchodníků nabízející strana prezentuje svoje produkty a služby ve standardizovaných a jednoduchých jednacích místech. Tato forma prezentace je dostupná a atraktivní bez nutnosti velkých investic také pro malé a střední firmy.

Veletrh návštěvníkům z řad firemní klientely i zástupcům reklamní branže poskytne možnost navázat kontakty s řadou kvalitních vystavovatelů z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie jako jsou např.: reklamní agentury, firmy zabývající se marketingovými službami, tiskárny, výrobci reklamních a dárkových předmětů, firmy z oboru velkoplošné reklamy, podpory prodeje, signmakingu, médií, také firmy nabízející stroje na výrobu reklamy, 3D tiskárny atd..

Akci doplňují a činí atraktivní přednášky a doprovodné programy. Uznávaní odborníci seznámí zájemce s trendy, technologickými novinkami a vůbec aktuálními a inspirativními informacemi. Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků:

  • Digistrategie – Online Marketing 2015 - SEO, RTB, sociální sítě, e-mailing, content marketing, automatizovaný marketing, mobilní aplikace,
  • Mix trendů a novinek - sustainable marketing, Propojení on-line a off-line kampaní v místě prodeje, neuromarketing, komunikační advokacie, Digitální nástroje a inovace 21. století, Creativity is the key to effectivity
  • Marketing café – nejužitečnější reklamní předmět, umění rozhodnutí, smyslné a nesmyslné novinky mezi reklamními předměty, bez personalizace=marketing krátkozrace, 10 častých chyb, které brání vašemu e-shopu v úspěchu, LED technologie
  • Grafický design aktuálně - role grafického a komunikačního designera, vizuální komunikace značek, design a právo.

Zapište si do diáře MARKETING MIX Praha – 15. září 2015 Hotel DUO a MARKETING MIX Brno - 22. září 2015 brněnské výstaviště BVV – Pavilon E.