Brno, 15. října 2015 - IT společnost Kentico Software ohlásila další úspěšné čtvrtletí. Podařilo se jí uzavřít řadu významných zakázek a od svých zákazníků získat dvě prestižní ocenění, v nichž porazila takové velikány jako Adobe nebo Microsoft. Jedněmi z jejích nových klientů jsou pak například světová farmaceutická společnost BTG International, britský prodejce mobilních telefonů CarPhone Warehouse nebo irská banka KBC.

Brněnské Kentico plánuje růst i v nejbližší budoucnosti - ještě v letošním roce na trh uvede novou verzi svého softwaru pro komplexní správu webového obsahu a firemních online marketingových aktivit a do své brněnské centrály nabere 20 nových zaměstnanců.

„Snažíme se o to, aby byl software Kentico po světě známý pro svou komplexnost a zároveň pro jednoduché užívání. Díky těmto klíčovým vlastnostem se nám i nadále daří uzavírat spolupráci s významnými mezinárodními firmami,“ komentuje výsledky Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software.

Mimo již uvedených zákazníků Kentico v uplynulém čtvrtletí uzavřelo kontrakty nebo rozběhlo nové online projekty s americkou pojišťovnou Lockton Affinity, s britským obchodníkem HMV Retail, s asociací britských hudebních vydavatelů nebo s novou divizí filipínského mediálního konglomerátu ABS-CBN. V Austrálii pak spolupracovalo s oblíbenou turistickou destinací Hamilton Island a pomáhalo spustit internetový obchod farmaceutické firmě Chemist Warehouse.

V minulých měsících získal software Kentica také dvě významná ocenění od uživatelů výpočetní techniky. Z průzkumu agentury Gleanster, prováděného mezi uživateli softwaru pro správu online obsahu, vyšlo Kentico jako jednička, co do jednoduchosti nasazení, a jako dvojka, co se snadnosti užívání týče. V těchto kategoriích Kentico porazilo takové IT giganty jako Adobe či Microsoft.