Brno, 16. ledna 2017 – Equa bank dosáhla dalšího významného milníku a překonala hranici čtvrt milionu klientů. Meziročně vzrostl počet klientů o 40 %, tři čtvrtiny z nich přitom využívají banku aktivně.
„Equa bank je, co do počtu klientů, nejrychleji rostoucí bankou v České republice. Jen za loňský rok zvýšila jejich počet o 40 %.ÂÂÂ Od počátku bylo naším cílem získávat především aktivní klienty, tedy ty, kteří nás budou opravdu využívat pro každodenní bankovní operace, nejenom pro zhodnocení úspor. A jsme rádi, že se nám tento záměr daří naplňovat. V současné době nás aktivně využívají tři čtvrtiny klientů. Jejich přízeň je pro nás motivací pro další rozvoj a rozšiřování služeb,“ uvedl Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.
Klienti do Equa bank přicházejí převážně z tradičních bank. Každý šestý přitom využije Kodex mobility a nechá si převod bezplatně a bez dalších starostí zařídit. Jako nejčastější důvod pro změnu banky uvádějí klienti výši stávajících poplatků a neosobní přístup bank.