Brno, 17. července 2017 – Auta nejprodávanějších značek se rozhodla Brňanům přivézt „až pod nos“ společnost Mototechna ze skupiny AAA AUTO. Desítky vozů od 20 výrobců zaparkovala na Moravském náměstí na ploše bývalého Německého domu, poté je převeze na náměstí Svobody. Vůbec poprvé tak firma zkouší koncept pop-up store, tedy vytvoření prezentace na přechodnou dobu.
„Dnes začínáme více než dvěma desítkami vozů na Moravském náměstí, potom se přesuneme na Náměstí Svobody, kde se objevíme i v druhé polovině srpna a na začátku září. Lidé si budou moci vozy prohlédnout, posadit se do nich a domluvit si zkušební jízdu, případně si vůz rezervovat a posléze koupit,“ vysvětlil koordinátor výstavy Stanislav Gálik.
Patronem akce je dakarský závodník a profesionální voják Lukáš Kvapil, vyznamenaný za záchranu soupeřova života medailí ministra obrany. Přímo na Moravském náměstí Lukáš Kvapil obdržel z rukou generální ředitelky AAA AUTO International, Karolíny Topolové, klíčky od speciálního terénního SUV Ford Ranger od Ford Motor Company, se kterým bude jezdit jako tvář značky Mototechna. Výstava probíhá ve spolupráci s TIC Brno.
Cílem výstavy je nabídnout Brňanům možnost vyzkoušet si zdarma a bez jakýchkoliv závazků nabídku současných modelů vozů přímo v centru města. „Vystavíme vše, od řadových škodovek přes SUV od Nissanu a Kie až po exotické kousky, které budeme pravidelně obměňovat,“ dodal Gálik.