Brno, 4. října 2017 - Projekt studentské PR agentury PRgang od podzimního semestru spolupracuje již se třemi brněnskými univerzitami. Na studenty, kteří se do projektu zapojí, čekají reálné úkoly z oblasti public relations a marketingu pod vedením patnácti zkušených mentorů. PRgang rovněž hlásí nové klienty, studenti budou pracovat na zakázkách z oblasti kultury, byznysu, politiky či sportu.

Projekt studentské PR agentury odstartoval začátkem letošního roku pod záštitou brněnské PR agentury Lesensky.cz. S jednoduchým konceptem propojujícím studenty PR a marketingu s reálnými zakázkami se na podzim setkají studenti Fakulty sociálních studií a Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity, Fakulty podnikatelské VUT a Provozně-ekonomické fakulty Mendelovy univerzity. „Cílem našeho projektu není jen pomoc se vzděláváním studentů, ale také s jejich uplatněním na trhu práce. Propojujeme teorii s praxí, nadšení se zkušenostmi. Nadaným studentům toužícím po práci v oboru umožňujeme získat přímý kontakt na subjekty, které by o jejich práci mohly mít zájem,“ říká Petr Lesenský, zakladatel PRgangu.

Se vzděláváním mladých nadějí PR a marketingu je připraveno pomoci patnáct mentorů z nejrůznějších oblastí. Na podzim se do projektu zapojili mimo jiné i šéfredaktoři nejčtenějších brněnských deníků. „Chceme studentům nabídnout možnost konzultovat svou práci a vypracované úkoly s těmi nejlepšími. Abychom jim mohli poskytnout komplexní zázemí a poradenství, oslovujeme experty ze všech oblastí, do kterých PR a marketing zasahují,“ uvádí vedoucí projektu Markéta Kohoutková. „Stěžejním kritériem úspěchu pro nás musí zůstat spokojenost vyučujících, kteří nám dávají důvěru. Pokud naplníme jejich představy, projekt bude dlouhodobě platný a úspěšný,“ dodává.

Studenti zapojení do PRgangu pracují na úkolech pro reálné klienty, kteří jsou vybírání tak, aby svým oborem studenty zaujali nebo měli charitativní přesah. V minulém semestru to byl například brněnský Hospic sv. Alžběty nebo společnost Kofi-Kofi. Letos se bude studentská PR agentura starat o potřeby Filharmonie Brno, projekt Prezident21, Nadace Partnerství, Muni Press či tým amerického fotbalu Brno Alligators.

V rámci projektu PRgang se navíc pořádají pro studenty z jiných než PR oborů workshopy, na nichž se učí, jak komunikovat s médii, jak psát tiskové zprávy nebo jak vybudovat komunikační strategii.