Brno, 31. července 2020 – Zákazníci v Brně mohou již téměř dva roky využívat služeb moderních obchodů Žabka. V moravské metropoli jich je nyní v provozu celkem 7. Ten poslední byl otevřen před měsícem v Křenové ulici. Brno hraje v rámci expanze obchodní sítě Žabka klíčovou roli a má obrovský potenciál. Aktuální počet obchodů Žabka je 117 a v brzké době přibydou další desítky nových obchodů.

Žabka také velmi rychle reaguje na měnící se potřeby zákazníků a rozšiřuje nabídku svých služeb. „Prodejny malého formátu mají obrovský potenciál a skvěle se hodí k uspokojení denních potřeb našich zákazníků. Proto budeme síť prodejen Žabka významně rozšiřovat a jen za letošní rok máme v plánu otevřít desítky nových prodejen. Město Brno pak hraje v našich expanzních plánech klíčovou roli,“ vysvětluje generální manažer sítě prodejen Žabka Radim Lunda.

Obchody Žabka jsou stále častěji vyhledávanou podnikatelskou příležitostí. Žabka se snaží maximálně pomáhat svým partnerům a minimalizovat jejich rizika a zvyšovat jejich ekonomické výsledky, zároveň je tím minimalizováno riziko společného podnikání.
Proto i v Brně registruje Žabka stále zvýšený zájem ze strany franšízantů, kteří by si rádi otevřeli vlastní obchod. Jediné, co tak zatím drobně omezuje rychlejší expanzi je nedostatek vhodných prostor pro nové prodejny.

„Obchody Žabka jsou známé tím, že jsou velmi variabilní a dokáží si poradit s různými tvary objektů. Standardní velikost prodejny Žabka se pohybuje od 90 do 110 m2, což je i ideální rozměr pro rozmístění veškerého zboží, které zákazník potřebuje k denní spotřebě,“ dodává Radim Lunda. Žabka navíc nabízí odměnu 30 000 Kč každému, kdo jí doporučí vhodné prostory a ve kterých se následně i otevře nový obchod.