Brno, 20. června 2024 - Díky dlouhodobé spolupráci města Brna a Czech-American TV už vznikla řada reportáží. Nyní vybrala televizní stanice některé z nich a vytvořila pořad, díky němuž miliony diváků ve Spojených státech amerických objevují zajímavá brněnská místa včetně zdejšího podzemí.
Czech-American TV je nekomerční společnost registrovaná v USA, kterou založil v roce 2003 americký producent a brněnský rodák John Honner. Stanici pravidelně sleduje přes šest milionů domácností ve Spojených státech prostřednictvím kabelové televize i další desítky tisíc diváků online. Ve vysílání navíc dostává značný prostor Brno, s nímž Czech-American TV spolupracuje už téměř dvě dekády.
„Americká společnost si dává za cíl rozšířit povědomí o Česku a zviditelňuje jeho turisticky nejzajímavější destinace. Czech-American TV za svoji existenci vytvořila již přes 1 500 pořadů o naší zemi, přičemž na jejím webu nechybí ani rubrika věnovaná přímo Brnu. Do ní spadá i nově vysílaný pořad Brno – Discover Historic Sites, jenž město skvěle prezentuje zahraničnímu publiku,“ řekla zastupitelka pro oblast marketingu a PR Kateřina Jarošová.
Czech-American TV spolupracuje také s dalšími městy, regiony či školami. Studentům tak nabízí různorodé praxe při bakalářských a magisterských studiích. Součinnost funguje například s Houston Community College v Texasu, Masarykovou univerzitou v Brně, Univerzitou Hradec Králové, Slezskou univerzitou v Opavě, Univerzitou Palackého v Olomouci, ČVUT v Praze a Západočeskou univerzitou v Plzni.
„Brno je velmi zajímavou turistickou destinací s bohatou historií. V posledním pořadu jsme se zaměřili na některé památky a díky Aleši Svobodovi, znalci brněnského podzemí, náš tým odhalil divákům nejrůznější tajemná místa. Některá z nich dosud nebyla veřejnosti zcela přístupná. Nový pořad má velmi kladný ohlas, stejně jako ty předešlé,“ řekl Jakub Steiner, student cestovního ruchu na UHK a PR manager Czech-American TV.
Zdroj: TIS MMB, foto: Ingimage