Brno, 8. října 2014 - Nové vedení Národního divadla Brno vzalo výzvu ke změně vážně. Začalo od píky – změnou vizáže. Hvězdami nové reklamní kampaně jsou ti, bez nichž se divadelní provoz sice neobejde, ale pro běžného návštěvníka to mohou být hrdinové bez tváře.

Zaměstnanci divadla – vrátný, hlídač, rekvizitářky i kulisáci. Ti, kteří by se „normálně“ nikdy na plakát nedostali, shlížejí z velkoformátových fotografií špičkového českého fotografa Ivana Pinkavy a příběhy vepsané do jejich tváří korespondují, nebo naopak ironicky kontrastují s titulem inscenace. A upozorňují a lákají, předávají všem, kdo ho chtějí zaznamenat, důležitý vzkaz: divadlo je vaše, je tu pro vás – pro lidi. A dělají ho pro vás zase jen lidé. A všichni jsou pro zdar podniku stejně důležití, i když jejich jména v obsazení mnohdy nenajdete.

Novou, moderní vizuální podobu kampaně vytvořili grafik Robert V. Novák a fotograf Ivan Pinkava. Kouřové signály, které tato kampaň vysílá, jsou jasně čitelné: v Brně je divadlo, divadlo je pro lidi, lidi, přijďte do divadla!

Stejně přesvědčivě a důrazně budou zvát na jednotlivé inscenace protagonisté – herci, tanečníci, zpěváci. Dávají všanc nejen své tváře a doufají, že vnímavý a pozorný divák pozvání přijme. Oběma stranám je jasné, že jedna bez druhé se neobejde.

narodni divadlo brno nova kampan plakaty tvare zamestnancu

Zdroj: NdB

 

Komentáře 

 
0 #1 Karlos 2014-10-09 07:41
To musela být ale hlava, co to vymyslela. Jako fór dobrý, ale jinak z toho dýchají léta minulá. Hvězdami nejsou herci, ale personál. SKVĚLÉ!