business
Mezinárodní veletrhy módy a obuvi Styl a Kabo začaly v srpnu využívat sociální síť Facebook. Přidaly se tak do úzké skupiny firem, která v Česku tento marketingový nástroj využívá. Jak řekla ředitelka veletrhů Gabriela Vargová, cílem sociálních sítí je zvýšit povědomí o veletrzích a zefektivnit komunikaci se stávajícími i potenciálními klienty.
„Jsme moderním veletrhem, který se nebojí vyzkoušet něco nového. Sociální síť Facebook nám dává možnost oslovit nové cílové skupiny z řad potenciálních vystavovatelů, budoucích návštěvníků,“ řekla Vargová. Profil na sociální síti Facebook je v provozu asi tři týdny. Stránka má přes sto fanoušků. „Zatím evidujeme fanoušky především z řad módních návrhářů a lidí, kteří se o módu zajímají. Věříme ale, že postupem času se začnou k sociálním sítím přidávat i společnosti, které s módou obchodují,“ vysvětluje Vargová.
„Jsme moderním veletrhem, který se nebojí vyzkoušet něco nového. Sociální síť Facebook nám dává možnost oslovit nové cílové skupiny z řad potenciálních vystavovatelů, budoucích návštěvníků,“ řekla Vargová. Profil na sociální síti Facebook je v provozu asi tři týdny. Stránka má přes sto fanoušků. „Zatím evidujeme fanoušky především z řad módních návrhářů a lidí, kteří se o módu zajímají. Věříme ale, že postupem času se začnou k sociálním sítím přidávat i společnosti, které s módou obchodují,“ vysvětluje Vargová.

Aktuální soutěže
Zakázku za téměř 29 milionů korun schválili městští radní na výstavbu domova pro seniory. Na dům s pečovatelskou službou chce magistrát přestavět jedenáct let nevyužívanou školku v městské části Komín. Domů s pečovatelskou službou je v Brně několik, před třemi lety například jeden se 64 byty otevřela městská část Brno-střed. Domovů důchodců pak má město jedenáct, ve všech je dohromady 1 800 míst. Dalších dva tisíce lůžek chybí.
V Brně by přitom podle demografů mělo podobně jako v dalších velkých městech seniorů přibývat. Dnes tvoří 75 tisíc z asi 368 tisíc obyvatel. V příštích letech se podíl zvýší z pětiny na třetinu, uvádí aktualizovaný návrh komunitního plánu sociálních služeb Brna.
V Brně by přitom podle demografů mělo podobně jako v dalších velkých městech seniorů přibývat. Dnes tvoří 75 tisíc z asi 368 tisíc obyvatel. V příštích letech se podíl zvýší z pětiny na třetinu, uvádí aktualizovaný návrh komunitního plánu sociálních služeb Brna.
Na jižní Moravě se v pololetí meziročně zvýšil počet dokončených bytů, a to o 27,6 procenta. Bylo jich 2249. Počet nově rozestavěných bytů se o 1,2 procenta snížil na 2111 jednotek. V počtu zahájených i dokončených bytů od ledna do konce června patří jižní Moravě třetí místo za Prahou a Středočeským krajem. Vyplývá to z aktuálních údajů Českého statistického úřadu.
Z 2111 nově rozestavěných bytů v Jihomoravském kraji tvořily necelou polovinu rodinné domy a téměř třetinu domy bytové. Investoři od ledna do června dokončili 2249 bytů. Ze sedmi okresů kraje nastal pokles pouze na Hodonínsku a Znojemsku. Ostatních pět včetně Brna zaznamenalo nárůst, největší na Břeclavsku, a to o 117 procent na 304 bytů.
Z 2111 nově rozestavěných bytů v Jihomoravském kraji tvořily necelou polovinu rodinné domy a téměř třetinu domy bytové. Investoři od ledna do června dokončili 2249 bytů. Ze sedmi okresů kraje nastal pokles pouze na Hodonínsku a Znojemsku. Ostatních pět včetně Brna zaznamenalo nárůst, největší na Břeclavsku, a to o 117 procent na 304 bytů.
Kalendář akcí - nejbližší akce
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Nejbližší akce
18.03.
AMPER..
26.03.
Stavební veletrh Brno..
26.03.
DSB..
26.03.
MOBITEX..
27.03.
ProDítě..
02.04.
Stainless..
05.04.
VeteránTechna Brno..
10.04.
Evropská výstava psů..
12.04.
Na špičkách..
25.04.
Brno Patchwork Meeting..
Mistrovství světa silničních motocyklů Cardion AB Grand Prix České republiky, které se uskutečnilo 14. až 16. srpna na Automotodromu v Brně, podporuje také pivovar Starobrno, který je výhradním dodavatelem piva a oficiálním sponzorem Grand Prix. Kromě samotného závodu je Starobrno také partnerem charitativního Grand Prix Galavečera, který se ve prospěch nadace Riders for Health konal v sobotu 15. srpna ve starobrněnské Pivovarské restauraci na Mendlově náměstí.
Návštěvníci si na automotodromu mohli pivo objednat u stovky výčepů s dvojnásobným počtem čepovacích kohoutů na stáncích provozovaných společností Aramark. „Mistrovství světa silničních motocyklů Cardion AB Grand Prix České republiky je velmi významnou akcí, proto jsme moc rádi, že jsme se na ní mohli stát výhradním dodavatelem piva. Návštěvníci letošního ročníku vypili 453 hektolitrů piva Starobrno Tradiční. Velké oblibě se však těšilo i nealkoholické pivo Zlatý bažant v plechovkách,“ uvedla Silvie Jacquesová z Eventingu pivovaru Starobrno. Během letošního ročníku se vypilo o deset hektolitrů piva více než v minulém.
Návštěvníci si na automotodromu mohli pivo objednat u stovky výčepů s dvojnásobným počtem čepovacích kohoutů na stáncích provozovaných společností Aramark. „Mistrovství světa silničních motocyklů Cardion AB Grand Prix České republiky je velmi významnou akcí, proto jsme moc rádi, že jsme se na ní mohli stát výhradním dodavatelem piva. Návštěvníci letošního ročníku vypili 453 hektolitrů piva Starobrno Tradiční. Velké oblibě se však těšilo i nealkoholické pivo Zlatý bažant v plechovkách,“ uvedla Silvie Jacquesová z Eventingu pivovaru Starobrno. Během letošního ročníku se vypilo o deset hektolitrů piva více než v minulém.



Brno získalo na obnovu zanedbané čtvrti mezi ulicemi Cejl a Francouzská 160 milionů korun z evropských fondů. Část z nich chce rozdělit i mezi soukromé vlastníky bytových domů v problémové zóně, ti by mohli získat přibližně 25 milionů korun. Hradit se budou pouze výdaje spojené s fungováním domu jako celku, to znamená opravy fasád, modernizace vnitřních rozvodů, výtahů, lodžií nebo balkonů a podobně. Majitelé domů dostanou maximálně třetinu celkových nákladů. Město je chce motivovat k tomu, aby do obnovy chátrajících domů investovali.
Zákazníci si od letošního léta mohou v přízemí nákupního centra Vaňkovka v Brně zakoupit nejen vnitrostátní a mezinárodní jízdenky na žluté autobusy Student Agency, ale také letenky do celého světa. Galerie Vaňkovka se vedle Domu pánů z Lipé na náměstí Svobody stala dalším místem, kde je v Brně možné letenky zakoupit. Všichni zákazníci, kteří si koupí ve Vaňkovce letenku od Student Agency do neděle 16. srpna, navíc získají jako dárek poukaz na služby wellness studia v hodnotě 350 korun.
Ceny letenek letos vlivem hospodářské krize dramaticky klesají a létání se tak stává dostupnější pro nejširší veřejnost. Například zpáteční letenku do New Yorku nebo do Thajska nyní ve Student Agency pořídíte běžně okolo deseti tisíc korun včetně všech poplatků. Zpáteční letenky do evropských metropolí vás vyjdou na méně než jeden a půl tisíce korun.
Ceny letenek letos vlivem hospodářské krize dramaticky klesají a létání se tak stává dostupnější pro nejširší veřejnost. Například zpáteční letenku do New Yorku nebo do Thajska nyní ve Student Agency pořídíte běžně okolo deseti tisíc korun včetně všech poplatků. Zpáteční letenky do evropských metropolí vás vyjdou na méně než jeden a půl tisíce korun.
Muzea, galerie, divadla
Strana 190 z 192