Kdybyste si mohli vybrat, koupili byste si skříň, nebo zážitek? Představte si nejdříve velkou skříň, mahagonovou, naleštěnou a prosklenou… Rozhodli jste se i přesto pro zážitek? Koupel v pivu či čokoládě, jízda ve formuli či bagru, lety a seskoky všeho druhu. To vše a mnohé jiné nabízí různé zážitkové agentury, ale docela dobře si poradíte i sami. Patříte k milovníkům adrenalinu a výšek a jste nenapravitelní romantici? Pak je pro vás jako stvořený vyhlídkový let balónem.
V salesiánském středisku mládeže v Brně-Líšni byl dokončen projekt SALVe (salesiánský areál líšeňské veřejnosti), díky kterému má mládež k dispozici nové fotbalové a hokejbalové hřiště. Veřejnost se může těšit na letní i zimní bruslení, pro nejmenší bude otevřené dětské hřiště. V rámci projektu byla rozšířena budova o nové učebny a sportovní sál. Z celkových nákladů stavby ve výši 43 mil. Kč bylo 35 mil. Kč financováno z dotace EU. Zbývajících 8 mil. Kč zajišťuje Nadace pro radost převážně z darů individuálních dárců. Polovina této částky je již uhrazena, zbývá zajistit 4 mil. Kč.
Slavnostní otevření nového areálu s atrakcemi pro děti i dospělé se uskuteční v sobotu 23. října ve 14 hodin za účasti významných představitelů politického i kulturního života. Připraven je pestrý program plný soutěží, divadelní představení Járy Cimrmana a hudební vystoupení skupiny Beta Verze.
Zpočátku bude Wizz Air provozovat z Brna do Londýna tři lety týdně, současně s tím navýší společnost od 31. října počet spojení z Prahy, a to na devět letů týdně. V termínu od 19. prosince 2010 do 9. ledna 2011 pak bude frekvence navýšena o další dvě letecká spojení.
Všechny nové i stávající lety jsou již v prodeji na http://wizzair.com.
Letadla Saab 340 o kapacitě 33 míst a rovněž posádky společnosti Central Connect Airlines nebudou na lince do Prahy nic nového, protože již dosud mezi Prahou a Brnem létají pod značkou Českých aerolinií na základě pronájmu. CCA také z Brna v květnu zahájila pravidelné spojení dvakrát týdně do chorvatského Zadaru. O podrobnostech letového řádu a dalších údajích bude cestující veřejnost následně informována prostřednictvím sdělovacích prostředků.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dosud nejdelší kuchyni v České republice bude tvořit téměř padesát kuchyňských dílů o délce 240 centimetrů. Na celý průběh výstavby bude dohlížet komisař agentury Dobrý den, který kuchyni změří a rozhodne o platnosti rekordu. Pokud půjde vše podle plánu, spatří návštěvníci centra nejdelší kuchyňskou linku smontovanou již v 18 hodin.
Nejdelší kuchyně bude bezprostředně po zápisu do České databanky rekordů přímo před brněnskou IKEA prodána. Předem registrovaní zájemci si budou moci jednotlivé díly z rekordní kuchyně sami rozebrat a s výraznou slevou odkoupit za 2 490 korun. Výtěžek z prodeje bude věnován nadaci Křižovatka.
Semináře se zabývají jednak módní branží (v srpnu je kladen velký důraz na nadměrnou módu, která je v současnosti novým fenoménem), technickým novinkám (nové technologie v textilním průmyslu), ale i marketingem. Po sérii seminářů pro maloobchodníky (budování značky, příklady z praxe) nyní přichází seminář věnující se reklamě na internetu.
Cílem semináře INTERNET – nízkonákladová reklama pro malé a střední podniky, který bude moderovat Daniel Köppl, šéfredaktor časopisu Marketing a média, je ukázat malým a středním podnikatelům z módního průmyslu, jak efektivně inzerovat na internetu.
Pravidlům tvorby dobré webové prezentace se bude věnovat ve svém příspěvku Pavel Marek, ředitel komunikační agentury MARCO BBN, sociálním sítím pak Ondřej Kopecký ze stejné agentury. Novinkou bude vystoupení Richarda Breleta, ředitele mezinárodní marketingové sítě BBN, ve kterém představí výsledky celosvětového výzkumu používání internetu 2.0.
36. ročník Mezinárodních veletrhů módy a obuvi STYL a KABO probíhá od 24. do 26. srpna v Brně. Prestižní kontraktační veletrhy představují obchodní vrchol módního průmyslu České republiky i zemí střední a východní Evropy. Ve třech pavilonech se představí více než čtyři stovky vystavovatelů a branami výstaviště projde okolo devíti tisíc návštěvníků – většinou obchodníků, odborníků z branže, designérů a majitelů obchodů.
Naopak shodné jsou u vysílačů Brno Barvičova a Brno Hády vysílací kanály. Oba vysílače vysílají digitální Multiplex 1 na kanálu 25, Multiplex 2 na kanálu 40 a Multiplex 3 na kanálu 59. Vždy s výkonem 10 kW. Kromě těchto tří multiplexů je v Brně možné ještě přijímat Multiplex 4 z vysílače Brno Jihlavská na kanálu 64 s výkonem 3 kW. Tento multiplex vysílá experimentálně také ve vysokém rozlišení (tzv. HDTV).
„Vysílací kanály jsou u obou vysílačů stejné, ale liší se polarizací. Doporučujeme proto obyvatelům Brna v případě problémů s příjmem digitálního vysílání zkontrolovat také správnou orientaci své antény,“ říká Tadeáš Novák, tiskový mluvčí projektu digitalizace televizního vysílání.
Veškeré informace o procesu digitalizace televizního vysílání je možné získat na bezplatné telefonní lince 800 90 60 30 a na webových stránkách www.digitalne.tv.
Obor informační technologie je jedním z těch, které jsou dlouhodobě úzce spojovány s muži. Zkušenosti z praxe však dokazují, že se jedná o oblast, kterou by přítomnost ženského elementu obohatila. A právě nedostatek žen v oboru IT je hlavním důvodem vzniku tohoto projektu, jehož cílem je oslovit mladé dívky a v teorii i praxi jim ukázat, že IT je zajímavý obor, se kterým mohou spojit svou budoucnost. V termínu od 30. 8. do 3. 9. čeká účastnice bohatý program, během kterého si vyzkouší tvorbu vlastní webové stránky, naučí se zpracovávat audio či video záznam nebo zabrousí do tak netradičních oblastí, jako je například biomedicínská 3D grafika. Praktickou část kurzu pak završí exkurze v brněnském centru sdílených služeb IBM Delivery Center Brno.
„Jihomoravský kraj je druhým největším regionálním hypotečním trhem – hned po Praze se Středočeským krajem. Náš kraj tvoří celou desetinu celého českého trhu. Zajímavostí našeho hypotečního trhu je vysoký podíl lidí s vysokoškolským vzděláním. Tvoří třetinu našich klientů – o pět procent více, než je celorepublikový průměr. S tím souvisí i jejich pracovní zařazení. Mezi klienty Hypoteční banky registrujeme zvýšený podíl podnikatelů a živnostníků, skoro třicet procent. Mezi zaměstnanci pak polovinu tvoří úředníci a více než desetinu manažeři. Jedná se o vyšší podíly, než je celorepublikový průměr,“ uvádí Pavel Soukup, ředitel regionální pobočky Hypoteční banky v Brně.
„V době, kdy se diskutuje o možném zrušení pravidelných letů ČSA mezi Prahou a Brnem můžeme mluvit o zvlášť dobré zprávě pro obyvatele Brna a jižní Moravy, ale nejen pro ně. Každé spojení naší krajské metropole se světem vítáme, protože může nejen usnadnit cestování našich občanů do světa, ale především pomůže zvýšit počet zahraničních turistů navštěvujících náš region. V případě Bergama, které je jedním z letišť obsluhujících severoitalskou metropoli Milán, jsme navíc dvojnásobně spokojeni – linka nám umožňuje přímé spojení s naším partnerským regionem v Itálii. Vedeni kraje v meziregionálních partnerstvích intenzívně podporuje zřizování nových leteckých linek a posílení těch stávajících,“ komentoval hejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek. Připomněl, že ani osud spojení Brna s hlavním městem ČR není vedení kraje lhostejný. „Bude to jeden z bodů mých pátečních rozhovorů s ministrem dopravy v Brně,“ řekl hejtman.