Brno, 19. ledna 2013 - Unikátní spot piva Starobrno s neoficiální hymnou fanoušků hokejového klubu HC Kometa Brno už brzy zamíří na televizní obrazovky. Spot o délce 90 sekund hrdě představuje fanoušky brněnského hokejového klubu. Vysílat se bude od 19. ledna jednou denně před sportovními novinami na televizních stanicích Nova, Fanda a Nova Cinema.
Televizní spot se natáčel těsně před Vánocemi v Brně, pochopitelně ve svatostánku Komety Kajot Aréně, ale i v brněnských ulicích. Jeho hlavními aktéry se stalo 7 200 fanoušků, kteří ten den přišli na zápas Komety s Českými Budějovicemi. Režie spotu se chopil Jaroslav Malý, který již na reklamě pro Starobrno v minulosti spolupracoval.
Óda na Kometu je neoficiální hymnou fanoušků hokejového klubu. Před několika lety ji napsal jeden z nich, známý pod přezdívkou Jido. Za doprovodu symfonického orchestru vedeného Janem Chalupeckým a složeného z profesionálních hudebníků, Ódu ve spotu (spolu s fanoušky) zazpíval sólista Janáčkovy opery Národního divadla Brno Jan Šťáva. „Fanoušci Komety nejsou běžným hokejovým publikem. Díky tomu, že fandí opravdu srdcem, se stali fenoménem v celé České republice. Spot tak oslavuje Brno i pivo s moravským srdcem, protože Starobrno k fandění v Brně prostě patří," konstatuje manažer značky Starobrno Petr Syřiště. Kromě dění na a v okolí stadiónu reklama divákům ukáže i místa pro Brno typická, například Starou radnici, Červený kostel, Českou ulici či Brno skrz okno tramvaje, které žádný Brňan neřekne jinak než „šalina".
Starobrno je od září hrdým generálním partnerem HC Kometa Brno a spot Óda na Kometu je dalším prohloubením vzájemné spolupráce, která se úspěšně rozvíjí od roku 2012.
(red), foto: natáčení spotu, archiv společnosti Heineken Česká republika