Brno, 12. května 2015 – Květnová kampaň Do práce na kole má už za sebou více než třetinu, během které najelo podle evidenčního systému 1288 brněnských účastníků z více jak 160 firem celkem 64 000 kilometrů. Kampaň probíhá celý květen v 26 českých městech a jejím cílem je poukázat na to, že kolo je ideálním dopravním prostředkem do města.
„Soutěžící mohou své cesty evidovat i s týdenním odstupem, proto není účet za první třetinu kampaně vůbec konečný. Loňský rok se za celou kampaň najelo v Brně 170 tisíc kilometrů. Letos je v Brně přihlášeno o 300 účastníků více než loni, proto na konci čekáme i vyšší celkový počet najetých kilometrů,“ říká Martin Gillár z Nadace Partnerství, organizátora kampaně v Brně.
Počet najetých kilometrů ale v kampani není prvořadý. Podle organizátorů je nejdůležitější pravidelnost. „Úspěšný je takový tým, který v květnu absolvuje 2/3 všech cest do práce na kole,“ dodává Gillár. Z těch úspěšných pak organizátoři vylosují na závěr kampaně vítěze atraktivních cen v čele s kolem od Cyklospecialit. Vyhlášení a slosování proběhne 4. června od 18 hodin v Otevřené zahradě Nadace Partnerství.
Do té doby ale ještě na účastníky čekají stovky našlapaných kilometrů a další doprovodné akce. „Každý účastník může využít akcí tzv. na triko, které připravujeme ve spolupráci s našimi partnery. Během května tak proběhne například Kafe na triko s Kofi-Kofi, Mechanik na triko s HaPe, Otevřená zahrada na triko, Výstava na triko s Domem umění a seriál cykloturistických akcí Krajem vína na triko na Moravských vinařských stezkách,“ doplňuje Gillár.
Zdroj a foto: Nadace Partnerství