Mikulov, 25. března 2013 – Vinařství Volařík z Mikulova se rozhodlo reagovat na stále se zvyšující zájem o detailní informace o vínech a uvádí na trh vína ročníku 2012 s QR kódem na zadní etiketě. Kód uživatele přesměruje na katalogový list vína na webových stránkách vinařství, kde zjistí o víně úplně vše.

"K dispozici je kompletní informace o vinici - rozloha, nadmořská výška, podloží, expozice, rok výsadby, datum sklizně a cukernatost při sběru. Navazují informace o víně - analytika vína, charakteristika, doporučené snoubení vína s pokrmy a získaná ocenění", uvádí Markéta Sojková z marketingu Vinařství Volařík. "Součástí je i fotografie lahve a vinice. Výhodou katalogových listů je jejich formát A4 k tisku, což mohou využít zejména vinotéky k jednoduchému zalistování vína", doplňuje Sojková.

Vinařství představí vína ročníku 2012 v rámci otevřených sklepů Jaro na Mikulovsku 13.-14. 4. v Křížovém sklepě v Mikulově (více na www.otevrenesklepy.cz) a v termínu 24.-26. 4. na veletrhu Víno a delikatesy v Praze-Holešovicích.