Brněnská IKEA 1. listopadu zahájila každoroční sbírku, ve které věnuje jedno euro z každé plyšové hračky světové organizaci UNICEF. Kampaň probíhá v obchodních domech IKEA po celém světě. Brněnský obchodní dům přispěl v loňském roce částkou 45,5 tisíce eur, díky čemuž se umístil na 18. místě z 276 obchodů.
Nákupem plyšových hraček mohou zákazníci IKEA podpořit vzdělání pro 8 milionů dětí z chudých zemí v Africe, Asii, ale i ve střední a východní Evropě. Plyšová kampaň potrvá až do 22. prosince a její výnos poputuje na podporu dlouhodobých i krátkodobých projektů, které dětem zajistí lepší start do života. Nadnárodní společnost IKEA zahájila spolupráci s organizací UNICEF již v roce 2003, za tuto dobu věnovala v rámci nejrůznějších charitativních kampaní téměř 23,7 milionu eur.
Kromě prodeje hraček podpoří IKEA organizaci UNICEF umístěním jejich prodejních stánků do prostor obchodních domů. Zákazníci si budou moci ve stáncích zakoupit zboží, přičemž celý výdělek poputuje na dětský fond. Navíc dlouhodobě probíhá kampaň s názvem Světlo ve tmě, ve které věnuje IKEA za každou prodanou solární lampu SUNNAN jednu další organizacím UNICEF a Save the Children. Lampy slouží dětem z rozvojových zemí, aby se mohly připravovat do školy v domech bez elektřiny.
„Děti v rozvojových zemích se často potýkají s problémem, že zaostávají ve škole, protože nemají čas na potřebnou přípravu. Přes den musí pracovat a v noci jim chybí osvětlení, aby mohli studovat, psát úkoly nebo si kreslit. Solární lamy tak mají dětem pomoci, aby se mohly učit i po západu slunce,“ uvedla Dagmar Juřičková z IKEA Brno s tím, že zatím se ve světě prodalo půl milionu solárních lamp SUNNAN.
Nákupem plyšových hraček mohou zákazníci IKEA podpořit vzdělání pro 8 milionů dětí z chudých zemí v Africe, Asii, ale i ve střední a východní Evropě. Plyšová kampaň potrvá až do 22. prosince a její výnos poputuje na podporu dlouhodobých i krátkodobých projektů, které dětem zajistí lepší start do života. Nadnárodní společnost IKEA zahájila spolupráci s organizací UNICEF již v roce 2003, za tuto dobu věnovala v rámci nejrůznějších charitativních kampaní téměř 23,7 milionu eur.
Kromě prodeje hraček podpoří IKEA organizaci UNICEF umístěním jejich prodejních stánků do prostor obchodních domů. Zákazníci si budou moci ve stáncích zakoupit zboží, přičemž celý výdělek poputuje na dětský fond. Navíc dlouhodobě probíhá kampaň s názvem Světlo ve tmě, ve které věnuje IKEA za každou prodanou solární lampu SUNNAN jednu další organizacím UNICEF a Save the Children. Lampy slouží dětem z rozvojových zemí, aby se mohly připravovat do školy v domech bez elektřiny.
„Děti v rozvojových zemích se často potýkají s problémem, že zaostávají ve škole, protože nemají čas na potřebnou přípravu. Přes den musí pracovat a v noci jim chybí osvětlení, aby mohli studovat, psát úkoly nebo si kreslit. Solární lamy tak mají dětem pomoci, aby se mohly učit i po západu slunce,“ uvedla Dagmar Juřičková z IKEA Brno s tím, že zatím se ve světě prodalo půl milionu solárních lamp SUNNAN.