Brno, 26. března 2013 - Světová reklamní show Fénix Noc Reklamožroutů proběhne v pátek 29. března 2013 v brněnském klubu Fléda. Show představí výběr téměr 300 nejlepších reklamních spotů roku 2012 z 50 zemí světa, v bloku trvajícím přes 5 hodin. Začátek promítání letošní kolekce je v 19 hodin, prostory budou pro návštěvníky otevřeny již od 18 hodin.
V programu show jsou zařazeny nejlepší reklamy z celého světa. Chytré, inteligentní, exotické, ale také kontroverzní podpásovky či historické spoty (letošek se pyšní speciálním blokem reklamy ze 60. let) představující různorodost a módní trendy blýskavého světa reklamy. Velký ohlas na již proběhlé pražské akci zaznamenala reklama z Japonska a Jižní Koreje.
„To nejlepší z britské reklamy, Rumunská sekce, ulítlá japonská reklama, velký soubor reklamy AXE, inspirace STAR WARS, prvni chlupaté auto na světě, nejnovější reklamy CHANNEL a ARMANI a peruánská čokoláda CUA-CUA... to je jen několik ukázek z naší úžasné přehlídky, která letos trvá celkem 5 hodin 5 minut a 27 vteřin“, říká David Horáček, majitel pořádající společnosti Easy Pictures. „Do výběru se letos dostala jen jedna jediná česká reklama, neprozradím o co jde, schválně si ji na 184. pozici vychutnejte sami“, dodává Horáček.
Generálním partnerem této významné akce je Fénix, nové pšeničné pivo s koriandrem a pomerančovou kůrou. Jeho svěží chuť si milovníci reklamy vychutnají přímo na místě dění ve stylovém FÉNIX baru.
Vstupenky na show jsou v prodeji v sítích Ticketpro, Ticketportal a SMS Ticket, ceny se pohybují v rozmezí od 150 do 290 Kč, podle času a místa prodeje.
Foto: archiv organizátorů