Brno, 8. dubna 2014 - Společnost Porsche Brno, člen sítě Porsche Inter Auto CZ a autorizovaný prodejce vozů značky Volkswagen se zapojila do soutěže „Auta poháněná srdcem“. Soutěž, která je součástí projektu „Run Blue.“ společnosti Volkswagen, odstartovala 31. března symbolických 42 dní před startem jubilejního dvacátého Volkswagen Maratonu Praha. Vítězný showroom získá pro své město výstavbu dětského hřiště od společnosti Volkswagen.
„Těší nás, že právě naše společnost se této soutěže zúčastní, a to s ohledem na sportovní nasazení našich zaměstnanců do běžeckých aktivit. Věříme, že jejich motivace všech návštěvníků showroomu Volkswagen zajistí jasné vítězství,“ říká Michael Schindler, ředitel Porsche Brno.
Soutěž pro běžeckou i širokou veřejnost, která je součástí projektu „Run Blue.“, odstartovala 31. března u pěti autorizovaných prodejců Volkswagen po celé republice. V showroomech Volkswagen všech pěti prodejců včetně společnosti Porsche Brno jsou instalovány běžecké pásy. Úkolem návštěvníků je uběhnout nebo ujít na běžeckém pásu libovolnou vzdálenost přesahující sto metrů. Na rychlosti nezáleží. Jediné, co se počítá, jsou uběhnuté metry. Běžecké trenažéry jsou napojeny na dotykovou obrazovku s počítačem, na které se zobrazuje aktuální uběhnutá vzdálenost běžce i celého showroomu. Při běhu bude běžce navíc podporovat motivační video.
Soutěžící mohou svým sportovním výkonem přispět na dobrou věc, protože ve městě vítězného showroomu nechá Volkswagen postavit dětské hřiště, jehož základna bude zhotovena z granulátu, který se vyrábí z použitých nebo vadných pneumatik, tedy plně v souladu s filozofií „Think Blue.“
Další odměna čeká na tři soutěžící z každého showroomu, kteří se nejvíce přiblíží správné odpovědi na tipovací otázku „Kolik metrů se celkem uběhne během soutěže ve všech pěti showroomech?“. Vítězům budou předány dárkové sety. Hlavní cenu – horské kolo Volkswagen – obdrží autor nejpřesnějšího tipu z vítězného showroomu.
Platforma „Run Blue.“ byla spuštěna symbolických 42 dní před startem Volkswagen Maratonu Praha, jenž se letos poběží již po dvacáté. Aktuální stav soutěžících jednotlivých showroomů se průběžně zobrazuje na webu runblue.cz. V předvečer maratonu se načítání metrů zastaví a soutěž bude vyhodnocena.