Brno, 4. července 2018 – Jižní Morava je u turistů v létě velmi oblíbená. Ne každý milovník cestování má však možnost dopravit se na výlet autem. Nejnavštěvovanější turistický cíl jihomoravského kraje – Aqualand Moravia – se proto rozhodl obyvatelům Brna a okolí cestování usnadnit a investoval do posílení autobusové linky.

Z Brna až před brány aquaparku i zpět se tak zájemci dostanou o prázdninách každé dvě hodiny. Za využití linky je navíc čekají další výhody v podobě slevy na vstupném.

Aqualand Moravia je v létě ideálním místem, kde se zabaví všechny věkové kategorie. Ne všichni však mají možnost využít vlastního vozidla, vedení aquaparku se proto pro letošní letní sezonu rozhodlo výrazně investovat do posílení autobusové dopravy. „Snažíme se cestování všem našim zákazníkům výrazně ulehčit. Díky posílení autobusových spojů tak mohou využít pravidelnou linku 105, která staví na nástupišti číslo 10 na Zvonařce i u Ústředního hřbitova a pokračuje bez nutnosti přestupu přímo k bráně Aqualandu Moravia,“ komentuje Tomáš Svoboda z Aqualandu Moravia.

Posílení spojů, které v létě jezdí v obou směrech zhruba každé dvě hodiny, zafinancoval aquapark z vlastních zdrojů. Došlo díky němu k výraznému zkrácení cestování do Pasohlávek. „Z Brna do Pasohlávek se turisté dostanou za necelé tři čtvrtě hodiny. Věříme, že novinku ocení nejen rodiny s dětmi, ale i senioři a studenti, kteří často vlastním vozidlem nedisponují,“ dodává Svoboda.

Zkrátka ale v létě nepřijdou ani obyvatelé Mikulova a okolí. Také spoje jezdící do této oblasti jsou v létě výrazně posíleny. Zájemci o koupání z Mikulovska tak mohou využít buď linky 105, nebo autobusu 580, který jede až do rakouského Poysdorfu. Cestu z Aqualandu tak mohou spojit i s výletem za hranice.

Návštěvníci, kteří se rozhodnou autobusovou dopravu využít, se navíc mohou těšit na odměnu. Po předložení platné IDS jízdenky jim totiž bude při nákupu na pokladně odečtena sleva ze vstupného až 10 % dle typu jízdenky a tarifu. Vedení aquaparku chce tímto opatřením podpořit cestování autobusem a usnadnit plánování výletu osobám, které se pro něj rozhodnou na poslední chvíli.