Ve čtvrtek 15. října bylo úspěšně dokončeno rozšíření nákupního a zábavního centra Olympia. Fáze 4, jak je tato expanze nazývána, rozšiřuje počet obchodů na současných více než dvě stě. Svůj obchod zde otevřel například KappAhl, jeden z předních módních řetězců s 325 obchody ve Švédsku, Norsku, Finsku a Polsku. Strategií společnosti KappAhl je etablovat se v nákupních centrech a hlavních obchodních zónách. Nová prodejna má přibližně 850 metrů čtverečních. „Velmi jsme stáli o to, abychom zahájili prodej právě zde. Společnost KappAhl měla již delší dobu zájem o Českou republiku jako svůj nový trh. Žije zde mnoho lidí, kterým se bude naše móda líbit a tak se těšíme na práci při expanzi naší značky,“ říká Zuzana Cisternas, oblastní manažerka KappAhl pro Českou republiku. Prodejna v Brně bude nabízet sortiment dámského, pánského a dětského oblečení KappAhl a mimo jiné také oděvy z ekologické řady Organic Cotton. Zařízení prodejny dodržuje ekologické nároky společnosti KappAhl, jako například snížení spotřeby energie.
O více než dvojnásobek na 2900 m² (z původních 1300 m²) rozšířil v Olympii svoji prodejní plochu britský řetězec Marks & Spencer. V nově otevřené prodejně zásadně rozšiřuje také nabídku zboží. K širokému výběru dámského a pánského oblečení, spodního a nočního prádla a potravin přibude dětské oblečení, dámská obuv a dekor, zejména kuchyňské potřeby. Zákazníci si tak budou moci vybrat z plného sortimentu, který britský řetězec v České republice nabízí. V současné době je v ČR 15 prodejen Marks & Spencer, z nichž dvě jsou v Brně, přičemž prodejnu v OC Campus Square řetězec otevřel 20. února 2009. Rozšíření prodejny v brněnském OC Olympia souvisí s celkovou expanzí řetězce nejen v ČR, ale na trzích střední Evropy a Pobaltí. Během několika let hodlá Marks & Spencer v daném regionu otevřít na dvacet nových prodejen.
Další novou značkou v Olympii je francouzská pánská móda Celio* a jejich vůbec první obchod v ČR. Prodávají oblečení od volnočasové módy až po business za velmi přijatelné ceny. Příběh této francouzské společnosti, která se zabývá výrobou pánské módy, je příkladem zaslouženého úspěchu – od prvního obchodu, který byl slavnostně otevřen v Paříži v roce 1985, až po přibližně 700 prodejních míst, která byla zřízena ve více než šedesáti zemích po celém světě. Marc a Laurent Grosmanovi předvídali rozvoj oděvního průmyslu a distribuce a stvořili značku Celio*, která se stala ztělesněním preciznosti, stylu a dostupnosti. V současné době tato společnost, jejíž výrobky jsou určeny pouze pro muže, zaujímá čelné postavení na trhu a více než kdy jindy usiluje o významný podíl na mezinárodních trzích za současného upevňování své pozice ve Francii.
O více než dvojnásobek na 2900 m² (z původních 1300 m²) rozšířil v Olympii svoji prodejní plochu britský řetězec Marks & Spencer. V nově otevřené prodejně zásadně rozšiřuje také nabídku zboží. K širokému výběru dámského a pánského oblečení, spodního a nočního prádla a potravin přibude dětské oblečení, dámská obuv a dekor, zejména kuchyňské potřeby. Zákazníci si tak budou moci vybrat z plného sortimentu, který britský řetězec v České republice nabízí. V současné době je v ČR 15 prodejen Marks & Spencer, z nichž dvě jsou v Brně, přičemž prodejnu v OC Campus Square řetězec otevřel 20. února 2009. Rozšíření prodejny v brněnském OC Olympia souvisí s celkovou expanzí řetězce nejen v ČR, ale na trzích střední Evropy a Pobaltí. Během několika let hodlá Marks & Spencer v daném regionu otevřít na dvacet nových prodejen.
Další novou značkou v Olympii je francouzská pánská móda Celio* a jejich vůbec první obchod v ČR. Prodávají oblečení od volnočasové módy až po business za velmi přijatelné ceny. Příběh této francouzské společnosti, která se zabývá výrobou pánské módy, je příkladem zaslouženého úspěchu – od prvního obchodu, který byl slavnostně otevřen v Paříži v roce 1985, až po přibližně 700 prodejních míst, která byla zřízena ve více než šedesáti zemích po celém světě. Marc a Laurent Grosmanovi předvídali rozvoj oděvního průmyslu a distribuce a stvořili značku Celio*, která se stala ztělesněním preciznosti, stylu a dostupnosti. V současné době tato společnost, jejíž výrobky jsou určeny pouze pro muže, zaujímá čelné postavení na trhu a více než kdy jindy usiluje o významný podíl na mezinárodních trzích za současného upevňování své pozice ve Francii.