Agentura CzechTourism, garant programu tuzemských turistických nabídek, vyhodnotila soutěž Ceny Kudy z nudy 2010. Nejatraktivnější turistickou nabídkou pro jižní Moravu se staly Templářské sklepy Čejkovice. Jsou vyhledávanou turistickou destinací zejména díky spojení tajemné historie templářského řádu a produkce vína. V letošním roce navštívilo historická sklepení téměř 17 tisíc lidí. Prohlídku je navíc možné spojit s degustací vína.
Agentura CzechTourism letos pořádala již druhý ročník soutěže Ceny Kudy z nudy. Soutěž probíhala ve dvou fázích. Všechny turistické aktivity zaregistrované na portálu www.kudyznudy.cz prošly během května a června prvním neveřejným kolem soutěže. V něm odborníci z oblasti cestovního ruchu vybrali v každém ze sedmnácti turistických regionů deset aktivit, které nominovali do druhého kola. Z nich pak mohla veřejnost od 1. července do 31. srpna vybírat tu nejlepší. Do hlasování se zapojilo 11 tisíc lidí. Celkovým vítězem se stal jihočeský zámek Hluboká nad Vltavou. Všem vítězům slibuje agentura exkluzivní publicitu včetně nadstandardní propagace na akcích CzechTourismu, spotů a článků v tuzemských i zahraničních médiích a prezentace v dalším díle knihy Kudy z nudy.
Agentura CzechTourism letos pořádala již druhý ročník soutěže Ceny Kudy z nudy. Soutěž probíhala ve dvou fázích. Všechny turistické aktivity zaregistrované na portálu www.kudyznudy.cz prošly během května a června prvním neveřejným kolem soutěže. V něm odborníci z oblasti cestovního ruchu vybrali v každém ze sedmnácti turistických regionů deset aktivit, které nominovali do druhého kola. Z nich pak mohla veřejnost od 1. července do 31. srpna vybírat tu nejlepší. Do hlasování se zapojilo 11 tisíc lidí. Celkovým vítězem se stal jihočeský zámek Hluboká nad Vltavou. Všem vítězům slibuje agentura exkluzivní publicitu včetně nadstandardní propagace na akcích CzechTourismu, spotů a článků v tuzemských i zahraničních médiích a prezentace v dalším díle knihy Kudy z nudy.